Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів». Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
-
товар не був у користуванні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .;
-
товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
-
товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Для оформлення повернення необхідно повідомити менеджеру наступну інформацію: Повернення товару (назва або фото у viber товарної позиції) Менеджер Вам повідомить дані для відправлення Після відправлення клієнт відправляє номер ттн або фото чеку і номер карти для зарахування коштів Послуги пошти оплачує клієнт Повернення коштів здійснюється протягом 3-ох днів після отримання товару.
Контакти для оформлення повернення: тел/viber: +380660901120 або e-mail: inbutik1@gmail.com
Графік роботи: пн-пт 10:00 - 19:00 сб-нд вихідний